reklama

Aj ja mám právo voľby

Na prvý pohľad znie titulok ako predvolebná agitka. Napadol ma pred dvoma týždňami, sediac na rodičovskom združení a postavená pred voľbu hlasovať a rozhodnúť sa medzi dvoma zlými riešeniami. Potiaľto teda paralela so župnými voľbami. Inak je to úplne iný príbeh. Klasické rodičko - známky, poznámky, správanie žiakov, mobily. Až do momentu, keď sa v rámci diskusie jeden otecko skromne ozval:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

"Ja by som rád vyjadril svoj nesúhlas so spojením rôznych škokých akcií detí v meste s návštevou McDonald´s. Učíme deti o správnej výžive a oni potom idú s triedou konzumovať takúto stravu!"

Moja dušička sa prebrala z letargie a oči sa rozžiarili. Tak predsa nie som taká divná! Vadí to aj niekomu inému! Na túto tému mám totiž jednoznačný názor. Doma sa to rešpektuje. Dcére to nechutí a syn podľahol skvelému marketingu reťazca. Keď sa zadarí, minie tam svoje vreckové.

Hlasným prejavom som podporila diskutujúceho otecka a očakávala, ako sa ukázalo naivne, že sa pridajú ďalší rodičia. Veď tu podľa mňa nie je o čom diskutovať!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže podľa pani učiteľky je v škole zaužívané, že po výchovnom koncerte, návšteve múzea a pod. idú s deťmi do Mekáča a deti si to samé vyžadujú (veď čo iné môžeme očakávať od pubertiakov), tak dala (správne) hlasovať.

Kto je proti, aby sa s deťmi chodilo do McDonald's?

Zdvili sa 4, slovom ŠTYRI, ruky. Wow, povedala som si! Máš to potvrdené: Si divná!

Vzhľadom na výsledok hlasovania, riadne zapísaný do Zápisnice z triedneho aktívu, nás pani učiteľka vyzvala, aby tí, ktorí si neprajeme, aby naše deti navštevovali spolu s triedou McDonald's, napísali lístok pre pani učiteľku s našim stanoviskom. Žiaka potom po oficiálnej časti programu pustí rovno domov, alebo v prípade, že sa má vrátiť do školy (aby si zjedol svoj obed v školskej jedálni), nebude mu dovolené konzumovať menu spolu s kamarátmi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak! A teraz babo raď. Postavená pred absurdnú voľbu, keď ani jedno riešenie nie je dobré ma napadla paralela s voľbami. Mám právo voliť. Ale jednoducho si nemám čo vybrať, tak volím menšie zlo. Ja som sa rozhodla nepísať žiaden lístok pani učiteľke a nerobiť zo syna divného.

Bŕŕŕ!

A zajtra ma čaká rovnaké "Bŕŕŕ" aj pri voľbách.

P.S.: Opačný prípad ako u syna je v škole dcéry. Tam podobné "odmeny" nefungujú. Zato však existujú rodičia, ktorí dávajú dieťaťu denne na desiatu menu z Mekáča alebo využívajú službu reťazca a usporiadávajú narodeninové párty v jeho prevádzke. Pri účasti dcéry na takejto nadeninovej oslave bola za "trápnu", keď podľa názvu menu nevedela, čo sa pod ním skrýva.

Mirka Sláviková

Mirka Sláviková

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama, stavarka ale hlavne človek. Chodím po svete s otvorenými očami a čo vnímam, dávam ďalej. Zoznam autorových rubrík:  Konopný dvorStavebníctvotime2restartSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu