reklama

Dobrý trh. Balzam na dušu.

Dobrý trh. Už som o ňom počula, ale ani raz som si nenašla čas ho navštíviť. Dnešné slnečné ráno ma ale naštartovalo. Odmietla som telocvičňu a vyrazila do Bratislavy na Panenskú, kde sa malo všetko odohrávať. Už pri vstupe od Suchého Mýta som vedela, že som urobila dobre. Usmievavé tváre návštevníkov aj predávajúcich, knižky, medík, medovina, vínko, syry, voňavý chlieb a koláče, umelecké topánky, šaty od mladého výtvarníka, do toho dobrá muzika, džavot detí, nemčina, angličtina a to všetko láskané  jarným slniečkom. Balzam na dušu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dobrý trh. Už som o ňom počula, ale ani raz som si nenašla čas ho navštíviť. Dnešné slnečné ráno ma ale naštartovalo. Odmietla som telocvičňu a vyrazila do Bratislavy na Panenskú, kde sa malo všetko odohrávať. Už pri vstupe od Suchého Mýta som vedela, že som urobila dobre. Usmievavé tváre návštevníkov aj predávajúcich, knižky, medík, medovina, vínko, syry, voňavý chlieb a koláče, umelecké topánky, šaty od mladého výtvarníka, do toho dobrá muzika, džavot detí, nemčina, angličtina a to všetko láskané jarným slniečkom. Balzam na dušu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Úsmevy pri v stánku s ručne robenou čokoládou.

Obrázok blogu

Bicykle všetkých kategórií a náhradné diely, ktoré už v obchode nenájdete.

Obrázok blogu

Romantika, či recesia?

Obrázok blogu

O dobré nápady nebola núdza.

Obrázok blogu

Tento trh bol venovaný indickej kultúre.

Obrázok blogu

Aj medzi starožitnosťami sa našli zaujímavé kúsky.

Obrázok blogu

Peter Sorát má čo ponúknuť

Obrázok blogu

Pred týmto úradom nie je žiaden zástup ľudí - je to Dobrý úrad.

Obrázok blogu
Mirka Sláviková

Mirka Sláviková

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama, stavarka ale hlavne človek. Chodím po svete s otvorenými očami a čo vnímam, dávam ďalej. Zoznam autorových rubrík:  Konopný dvorStavebníctvotime2restartSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu